Twój projekt logo odzwierciedla tożsamość twojej restauracji, zadbaj więc, żeby efekt stanowił kwintesencję profesjonalizmu. Poznaj inspirujące wzory fantastycznych znaków graficznych w trzech kategoriach.

Restauracje i kawiarnie są głównie oceniane poprzez swoje logotypy. Odnosi się to szczególnie do sieci restauracyjnych i sklepów działających na licencji franczyzowej. Ludzie odwiedzający twoje miasto zapamiętają twoje logo i zatrzymają się u ciebie, ponieważ znak graficzny wyda im się znajomy. Twoje logo restauracyjne jest kluczem do pozyskania lojalności klientów.
Chcesz, by zapamiętali, kim jesteś.
Wzory logo wielkich marek restauracji i kawiarni

Kolory związane z markami jedzenia
Ogólnie rzecz biorąc, są kolory, które w pamięci łączymy z jakimś rodzajem jedzenia. Na przykład logo McDonald’s ukazuje „M” w kolorze żółtym. Co to oznacza? Jest to związane ze smażonym jedzeniem, które zazwyczaj jest serwowane przez firmę.

Podobnie jest z logo pizzerii “Pizza Hut”, ukazuje ono dach
chatki w kolorze czerwonym; kolor ten kojarzy się z kolorem
ketchupu, używanego do pizzy. Oczywiście, jeśli chodzi
o restauracje, pierwszym skojarzeniem, które przychodzi na myśl
jest jedzenie. Ogólnie rzecz biorąc w logotypach restauracji można
znaleźć obrazy symbolizujące jedzenie; jeśli ono nie występuje,
znajduje się w nim nazwa posiłku. Jeden z tych elementów
występuje w każdym logo.
Czcionki i typografia związane ze smakiem

Czcionki i typografia zastosowana w tego rodzaju
logotypach są nad wyraz ważne.
Powinny być uwypuklone, albo, odzwierciedlać charakter produktu.
Dlatego w typografii wymienionym wyżej logo McDonald’s znajduje się
duże, wyraźne „M”, jednak jest ono w kolorze, reprezentującym ciepłe
i smażone jedzenie.
Posiadanie odpowiedniego logo firmy jest bardzo ważne
Wszystkie te cechy łączą się w idealne logo. Innym powodem przetrwania tych logotypów na rynku jest fakt, że są one odpowiednie, jeśli chodzi o branżę świadczonych przez firmę usług. Logo musi mówić to, co powiedziałby specjalista od marketingu promujący firmę.
Sprawdź też: Logo firmy, które łatwo zapadnie w pamięci - inspiracje.

Sprawdź też: Kawiarnie, cukiernie i piekarnie
Przykłady dobrych stron.
Znak graficzny, które wygląda amatorsko i niezachęcająco,
odstraszy klienta, zanim jeszcze spróbuje twoich potraw. Czy
wszedłbyś do restauracji z tandetnie stworzoną nazwą firmy?
Logotypy restauracji i kawiarni stanowią kluczowy element jej
tożsamości, tuż obok doskonałej obsługi i jakości serwowanych
dań.
Projektowanie logo restauracji
i kawiarni może być ciekawym
doświadczeniem
Twoje logo odzwierciedla tożsamość twojej restauracji, zadbaj więc, żeby efekt stanowił kwintesencję profesjonalizmu. Istnieje wiele rodzajów kuchni i restauracji - włoskie, indyjskie, tajskie, hiszpańskie czy francuskie. Jeśli na przykład, prowadzisz restaurację meksykańską, możesz wybrać jeden z wielu stylów. Rustykalny krój pisma z sombrero, pinatą, lub innym elementem kultury meksykańskiej może odpowiadać stylowi twojej restauracji. Jeśli oferujesz produkty kuchni azjatyckiej, pomyśl nad zastosowaniem azjatyckiej czcionki, uwzględniając obraz ciasteczka szczęścia, pałeczek czy sushi. Pole do popisu jest nieograniczone.

Profesjonalna firma projektująca logo będzie w stanie przekształcić twoje pomysły w unikalny i profesjonalny projekt. Będzie on wyróżniać się na tle konkurencji i przyciągnie tłumy klientów. Twoje logo restauracji jest idealnym elementem, który możesz umieścić na pojazdach do cateringu, uniformach lub każdym innym miejscu, które się do tego nadaje. Z odpowiednim logo baru, będziesz w stanie zbudować odpowiednią renomę swojej marce.