Redesign. Zmiana logo firmy w praktyce. Kiedy opłaca się odświeżyć znak firmowy?
Redesign wizerunku może mieć różny zakres i strategię, ale najczęściej podobny cel ...
Czytaj dalej3 podstępne triki nieuczciwych firm. Ile naprawdę kosztują tanie logotypy?
W procesie projektowania “magnetyzującej” marki, nie istnieje żadna droga “na skróty”.
Czytaj dalejWdrażanie identyfikacji wizualnej. Poznaj sprawdzony i kompletny proces.
Identyfikacja wizualna, która przez lata gromadzi zaufanie i tworzy autorytet, nigdy nie powstaje przypadkiem.
Czytaj dalejKsięga znaku – Podstawowe narzędzie, budowania wizerunku wielkich firm.
Kiedy wizytówki jednej firmy powstają w różnych siedzibach, branding „na oko” przestaje wystarczać.
Czytaj dalejKtórą firmę wybrać do zaprojektowania logo? czyli kompletny poradnik dla kupującego.
Realizacja projektu logo zwieńczona sukcesem to zawsze wynik doskonałej ...
Czytaj dalej7 złotych zasad projektowania logotypów. Poznaj proces tworzenia logo doskonałego.
Dobrze zrozum, kto będzie patrzył na Twoje logo, zanim zaczniesz nad nim pracować
Czytaj dalej