Logo powinno pokazywać dokładnie czym zajmuje się Twoja firma.
Ten największy nonsens powtarzany w branży, stłumi rozwój marki.
Apple nie ma w logo komputera. Ikea mebli, a Sony telewizora.
Żadna uwielbiana marka nie ilustruje tego czym się zajmuje.
Jeśli chcesz, aby Twoja marka przyciągała klientów, to zdaj sobie
sprawę, że Logo musi wykonać dla Ciebie dużo ważniejszą robotę.
Czytasz drugą część bestselerowego poradnika,
który stał się hitem wśród przedsiębiorców.
W części pierwszej omówiliśmy podstawy.
Z powodu ogromnej popularności części pierwszej, postanowiliśmy
rozwinąć pierwszy tekst o dodatkowe przykłady. Znajdziesz tu między innymi:
- Infografikę, przedstawiającą wskazówki jak zaprojektować logo.
- 3 podstawowe błędy, występujące w amatorskich logotypach firm.
- 7 zasad dla początkujących projektantów
Pamiętaj też, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.
Zajmujemy się zawodowo projektowaniem znaków dla małych firm.
Tutaj możesz się z nami skontaktować.
Świetne logotypy, z łatwością zarabiają świetne pieniądze.
Słabe logo będą najczęściej źródłem nieuświadomych kosztów.
Ale
jak stworzyć logo
, które pomoże Ci rozwinąć biznes szybciej?
Co sprawia, że znak firmy wygląda imponująco i zapada w pamięci?
Jeśli pierwszą część treści masz już za sobą i wciąż chcesz wiedzieć
więcej, to koniecznie czytaj dalej i stwórz logo, które działa idealnie.
Po pierwsze uświadom sobie, że nie stworzysz logo perfekcyjnego.
Obiektywnie rzecz biorąc, takie logotypy, po prostu nie istnieją.
Nie ma nawet takiego koloru, który lubilibyśmy wszyscy.
Jasne, że warto klientów zaskoczyć – projektanci jednak zbyt często
starają się ich przeskoczyć. Uzyskują tym samym fatalne rezultaty.
Ponadczasowe logotypy są bardzo proste i zawierają małą liczbę kolorów. Paradoksalnie stworzenie takiego znaku wymaga ogromnej wiedzy i doświadczenia, oraz zabiera zdecydowanie więcej czasu niż opracowanie logotypu, który jest efekciarski i zupełnie nie efektywny.
Oto 3 podstawowe cechy, które odróżniają legendarne logotypy od tych
zupełnie przeciętnych. Prostota, zapamiętywalność i ponadczasowość.
W pierwszej części tej treści omawialiśmy dokładnie zagadnienia dotyczące psychologii kształtu, koloru oraz typografii w projektowaniu logo. W poniższej infografice zamieszczamy, krótkie podsumowanie.
Oczywiście, zlekceważ jakąkolwiek z powyższych zasad tworzenia logo, jeśli masz być niezadowolony z pracy. Na świecie można znaleźć udane logotypy, które łamią jedną lub więcej z przed stawionych reguł. Istnieje wiele szkół mówiących o tym jak zrobić logo Są to jednak przypadki szczególne: wyjątkowo odważne, ale i wyjątkowo dobre – i wyjątkowo wyceniane.
Napisaliśmy już wiele słów na temat wad i błędów w projektach logo
Wychodzimy jednak z założenia, że dobrej wiedzy na temat
efektywnego projektowania nigdy za wiele. Jeśli akurat zlecasz firmie
tworzenie swojego nowego wizerunku, warto abyś zwrócił również
uwagę na poniższą listę. Powinna zaoszczędzić Ci sporo pieniędzy.
Tworzenie dobrego logo najlepiej zacząć od znalezienia świetnych
ludzi. Na szczęście jesteś we właściwym miejscu. Łatwo zacząć tutaj.
Kliknij tu, by otrzymać niezobowiązującą ofertę.
Zaprojektowaliśmy ponad tysiąc znaków, dla marek z Polski i zagranicy.