Logo powinno pokazywać dokładnie czym zajmuje się Twoja firma.
Ten największy nonsens powtarzany w branży, stłumi rozwój marki.
Apple nie ma w logo komputera. Ikea mebli, a Sony telewizora.
Żadna uwielbiana marka nie ilustruje tego czym się zajmuje.
Jeśli chcesz, aby Twoja marka przyciągała klientów, to zdaj sobie
sprawę, że Logo musi wykonać dla Ciebie dużo ważniejszą robotę.
Czytasz drugą część bestselerowego poradnika,
który stał się hitem wśród przedsiębiorców.
W częsci pierwszej omówiliśmy podstawy.
Z powodu ogromnej popularności częsci pierwszej, postanowiliśmy
rozwinąć pierwszy tekst o dodatkowe przykłady. Znajdziesz tu min.
- Infografikę, zawierającą wnioski części pierwszej.
- 3 podstawowe błędy, występujące w amatorskich logotypach firm.
- 7 zasad tworzenia logo
Pamiętaj też, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.
Zajmujemy się zawodowo projektowaniem znaków dla małych firm.
Świetne logotypy, z łatwością zarabiają świetne pieniądze.
Słabe loga, będą najcześciej źródłem nieuświadomionych kosztów.
Ale
jak stworzyć logo
, które pomoże Ci rozwinąć biznes szybciej?
Co sprawia, że znak firmy wygląda imponująco i zapada w pamięci?
Jeśli pierwszą część treści masz już za sobą i wciąż chcesz wiedzieć
więcej, to koniecznie czytaj dalej i stwórz logo, które działa idealnie.
Po pierwsze uświadom sobie, że nie stworzysz logo perfekcyjnego.
Obiektywnie rzecz biorąc, takie logotypy, po prostu nie istnieją.
Nie ma nawet takiego koloru, który lubilibyśmy wszyscy.
Jasne, że warto klientów zaskoczyć – projektanci jednak zbyt często
starają się ich przeskoczyć. Uzyskują tym samym fatalne rezultaty.
Ponadczasowe logotypy
są bardzo proste i zawierają małą liczbę kolo
rów. Paradoksalnie stworzenie takiego znaku wymaga ogromnej wiedzy
i doświadczenia, oraz zabiera zdecydowanie więcej czasu niż opracowan
ie logotypu, który jest efekciarski i zupełnie nie efektywny.
Oto 3 podstawowe cechy, które odróżniają legendarne logotypy od tych
zupełnie przeciętnych. Prostota, zapamiętywalność i ponadczasowość.
W pierwszej części tej treści omawialiśmy dokładnie zagadnienia dotyczące psychologi kształtu, koloru oraz typografii w projektowaniu logo. W poniższej infografice zamieszcamy, krótkie podsumowanie.
Oczywiście, zlekceważ jakąkolwiek z powyższych zasad two-
rzenia logo, jeśli masz być niezadowolony z pracy. Na świecie
można znaleźć udane logotypy, które łamią jedną lub więcej z przed
stawionych reguł. Istnieje wiele szkół mówiących
o tym jak zrobić logo
Są to jednak przypadki szczególne: wyjątkowo odważne, ale i wyjątkowo
dobre – i wyjątkowo wyceniane.
Napisaliśmy już wiele słów na temat wad i błędów w projektach logo
Wychodzimy jednak z założenia, że dobrej wiedzy na temat
efektywnego projektowania nigdy za wiele. Jeśli akurat zlecasz firmie
tworzenie swojego nowego wizerunku, warto abyś zwrócił również
uwagę na poniższą listę. Powinna zaoszczędzić Ci sporo pieniędzy.
Tworzenie dobrego logo najlepiej zacząć od znaleznienia świetnych ludzi. Na szczęście jesteś we właściwym miejscu. Łatwo zacząć tutaj.
Zaprojektowaliśmy ponad tysiąc znaków, dla marek z Polski i zagranicy.