Podobno logo Pepsi wygląda jak grubas. Matematyczny błąd w obliczaniu uczuć?
Pepsi nie chce być już Coca-Colą. Ich rywalizacja trwa już od ponad wieku. Zarówno Pepsi, jak i Coca-Cola ...
Czytaj dalejNowe, wielowymiarowe logo miasta Melbourne. Poznaj cud nad rzeką Yarra.
Projekt nowej identyfikacji wizualnej Melbourne zmienił na zawsze sposób myślenia o tej formie marketingu.
Czytaj dalejDokąd jadą logotypy motoryzacyjne? Logo Audi, Volksvagen, Peugeot i Citroen.
Znaki firmowe producentów samochodów należą do najintensywniej promowanych.
Czytaj dalejSpożywczy gigant Kraft Foods zmienia logo na życzenie klientów. 2 razy do roku.
Mówienie o nim “gigant”, to zmniejszanie jego możliwości ...
Czytaj dalejPrzejrzysty wizerunek B+L. Logo lidera rynku optycznego stało się dobrze widoczne.
Gdy spojrzeć teraz na apteczną półkę, odświeżone opakowania Bausch+Lomb wyróżniają się już z kilkunastu metrów. ...
Czytaj dalejRewolucje w AOL ‐ poznaj logotyp, który codziennie będzie inny niż wszystko.
To, co zrobił ze swoim wizerunkiem amerykański AOL, przekracza jednak zwykły poziom ryzyka przy zmianie firmowego znaku....
Czytaj dalej