Zobacz jak powstała piękna identyfikacja
wizualna, producenta baterii, która miała
tak dużo ograniczeń, że klient sam obawiał
się, że nic ładnego z tego nie będzie...

Najważniejsze jest to, czego oczekuje właściciel. Energetyczne kolory. Czerwony, lub pomarańczowy w połączeniu z czarnym. Ale także dobra prezencja w duotonie (bez koloru). Logo musiało mieścić się w obszarze szerokiego prostokąta. Tak aby można było je swobodnie wytłoczyć na bateriach. W stylizacji, raczej chodziło o rozwiązanie typograficzne, jak Sony, z delikatnym akcentem wskazującym na energię elektryczną.

Chociaż nie udało się wyłonić lidera w pierwszej odsłonie to informacje zwrotne pochodzące z rozmów i konsultacji dały wiele cennych wskazówek, nieznanych wcześniej.

Wspólne przemyślenia na temat pierwszych koncepcji pozwoliły przygotować właściwe kompozycje, już w drugiej turze procesu.

Zwycięska kompozycja dalej nie była jeszcze perfekcyjna. Dopiero po usunięciu drugiej strzałki z litery “r” udało doprowadzić znak do pożądanych oczekiwań. Voila! Gotowe.

propozycja1
propozycja2
propozycja3
propozycja4
wizytowka1wizytowka2

Doświadczenie Owocnych w prowadzeniu trudnych spraw,
pozwala mi z czystym sumieniem, rekomendować ich
do współpracy przy kreatywnych projektach.
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy.

Prezes Zarządu
Piotr Sobolski