Logo, firmy, która prowadzi indywidualnie szkolenia, miało budzić zaufanie, już na poziomie koloru. Niebieski ewentualnie z domiszką szarego to jedyne dopuszczalne konfiguracje. Dowiedz się jakie były jeszcze były wymagania właścicieli i jak przebiegał proces projektowy, jeszcze zanim zamówisz u Owocnych logo dla siebie.

Jakie były wymagania? Oferta instytutu, to elitarne szkolenia, które nie są najtańsze na rynku, więc znak miał podkreślać ten ekskluzywny charakter. Dobrze było by, aby inicjał “H”, lub “HI”, pojawiły się w logo. Przedstawiliśmy 4 rozwiązania, które miały szansę zdobyć uznanie. Każde z nich miało zupełnie odrębny charakter, aby dać pole do dyskusji. I choć w pierwszej odsłonie nie było idealnej kreacji, to było wiele wskazówek do jej stworzenia.

propozycja1
propozycja2
propozycja3
propozycja4

Na uwagę i rozwiniecie zasługiwała szkolna tarcza przedstawiona w koncepcji numer 2. Natomiast tekstowa sygnatura z rozwiązania numer 4, była w 100% idealna. Przedstawiliśmy więc tarczę spójną do typografii. I choć jesteśmy zwolennikami minimalizmu, z bardzo ważnych powodów, to według klienta, kreacja nie miała tego czegoś i była zbyt prosta. Poszukiwaliśmy innego symbolu tarczy, tworząc kolejne 4 rozwiązania. I tak wyłoniliśmy lidera.

logotyplogotypy

Zwyciężyły inicjały dostosowane do kształtu i tarcza z dwoma konturami symbolizująca podwójną efektywność. Finalny projekt może być przezentowany zarówno w wersji poziomej, jak i pionowej w zależności od ilości miejsca na powierzchni, to nadaje całości bardzo uniwersalny charakter. Co widać poniżej.

wizytowka1wizytowka2wizytowka3wizytowka4

Logo instytutu, było dla nas najważniejszą częścią
całego przedsięwzięcia. Projekt, który wykonali
Owocnni, jest dokładnie taki, jak trzeba.
Ekskluzywny i wyjątkowy. Polecam
usługi tej firmy, każdemu, kto
potrzebuje rozpoznawalnej
marki dla biznesu

Dyrektor ds. Marketingu
Anna Zydorczak