Farm Frites. Logo, które zaczęło się uśmiechać
To wyjątkowy przykład, jak wiele może zmienić jedna interwencja doświadczonego projektanta. Przy okazji opracowywania nowej linii mrożonych frytek zaproponowaliśmy «emocjonalny» retusz znaku Farm Frites – wygiętą w dół linię zmieniając w zachęcający uśmiech. Atmosfera od razu robi się cieplejsza...
Młynomag. Odrestaurowanie logo dla 600-letniej marki.
Jeśli tradycje marki sięgają 1370 roku, warto, by było to widać. Po owocnej zmianie logo jednego z najstarszych działających młynów w Polsce zaczęło prezentować się, z odpowiednim dostojeństwem. Ukoronowaniem rebrandingu była seria wyjątkowych opakowań, w pełni honorujących wyjątkową historię Młynomagu.
Logo firmy MIPOL wymagało zmian, z kilku powodów, przede wszystkim dlatego, że ludzie opisując je używali słowa Trumna.
Zupełnie przeciwnego do aspiracji największego producenta wołowiny w beskidach. Nowe logo, to już zupełnie inna historia.
Byk w bojowej pozycji, ma być pełnym symbolem aspiracji marki Mipol.