Kiedy warto odświeżyć znak firmowy?

Od: Magda i Tomasz
Mamy z mężem małą hur­tow­nię owo­ców i warzyw. Z jed­nej strony, to marka już nie­mal 20-letnia, roz­po­zna­walna przez klien­tów. Z dru­giej, logo wygląda ama­tor­sko i brzydko, a kon­ku­ren­cja jest coraz bar­dziej aktywna. Stałych nabyw­ców już od dawna nam nie przy­bywa. Nie wiem, czy ryzy­ko­wać zmianę wize­runku w dość trud­nym dla firmy momen­cie, ale może wła­śnie wtedy to się powinno robić?
Odpowiedz na pytanie

Warning: Illegal string offset 'solo_subscribe' in /users/0030/sh206393/www/logofirmowe.pl/wp-content/plugins/subscribe-to-comments.php on line 302
Powiadom o nowej odpowiedzi




Warning: mysqli::mysqli(): (HY000/2002): Connection refused in /users/0030/sh206393/www/logofirmowe.pl/wp-content/themes/o/artykuly/database.php on line 7
Bł±d: Połączenie z bazą danych nie powiodło sie. Spróbuj później.
Connection refused