X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Najlepsze praktyki
Czyli skuteczne rozwiązania
Trendy i inspiracje
Uczta dla oczu i wyobraźni
Ikony i ich historie
Światowe symbole perfekcji
Before & After
Jak poprawia się doskonałe?
Wskazówki ekspertów
Blog, biblioteczka, odpowiedzi.

eMarketing

Agencja Marketingowa

Copywriting

Pisanie treści

Branding

Projektowanie logo

Naming

Tworzenie nazw

Projekt logo,
który uczyni
markę sławną.

Przegląd wspłczesnych projektów
logo wraz z trafnymi poradami
od ekspertów. [+INFOGRAFIKI]

Dobry pomysł na firmę zasługuje na dobre logo.
Dobre znak pomoże Ci rozwinąć firmę dużo szybciej.

Ale zanim wybierzesz projekt musisz wiedzieć jedno:

Nie ma projektu logo, który spodoba się wszystkim.
Nie ma nawet koloru, który jest lubiany przez każdego.

Własne logo to komunikacja a nie dekoracja. Jego zadanie jest inne.
Ma wzbudzać właściwe skojarzenia i łatwo zapadać w pamięci. Nie
znaczy to, że klienci podejmą współpracę z firmą, której logo wygląda
niedbale.

Mariusz Słowik

Choć mało ludzi zna się na projektowaniu
logo, to każdy z nas wie kiedy patrzy na
znak za którym stoi dojrzała marka.

Mariusz Słowik - Grafik logo w Owocni.pl

Jak to się dzieje, że niektóre logo, zdobywają sympatię już od
pierwszego spojrzenia. I od razu budują zaufanie do marki. Natomiast
inne zupełnie nie budzą zainteresowania. No właśnie...

· Jak stworzyć projekt, który przyciąga uwagę i zapada w pamięć?
· Które kolory i kształty najlepiej oddziałują na Twoich klientów?
· Co sprawia, że logo pozostanie atrakcyjne przez wiele lat?

Na szczęście jesteś we właściwym miejscu. Tutaj dowiesz się
dosłownie wszystkiego jak powstaje logo - projekt graficzny,
który ma czesto ogromny wpływ na sukces marki.

W wielkim skrócie, logo które
chwyta za serce, powstaje tak.

W owocnych każdego dnia
projektujemy fajne logotypy.
Możemy stworzyć jeden dla Ciebie.

Wyślijcie mi niezabowiązująca ofertę

Projekt logo firmy nie służy do prezentowania klientom produktów i usług. Służy jako
narzędzie wspomagające rozpoznawanie firmy i mechanizm zwiększania sprzedaży.
W końcu każdy z nas jest gotowy zapłacić odrobinę więcej za produkt wysokiej jakości
pochodzący od znanej firmy.

Dosadność projektu znaku oraz to, jak skutecznie wyróżnia się spośród innych na
rynku często pomoże ustalić jak wysoko uda się wspiąć Twojej firmie lub jak nisko
upadnie, jeśli logo nie zostanie wykonane prawidłowo.

Dobre projektowanie logo, polega na tym, aby stworzyć symbol, który przykuwa
uwagę, a ukazująca się w reklamach firmy identyfikacja wizualna stworzyła tożsamość
marki, której klienci ufają i którą rozpoznają.

No i nie zapłacić za to zbyt wysokiej ceny.

Przykłady projektów logo,
które zdobyły uznanie na
całym świecie:

Projekty logo firm można znaleźć na każdym możliwym materiale wykorzystywanym
w biznesie. Od wizytówek, papierów firmowych i przesyłek wychodzących na
reklamach telewizyjnych kończąc.

Dosadność projektu znaku oraz to, jak skutecznie wyróżnia się spośród innych na
rynku często pomoże ustalić jak wysoko uda się wspiąć Twojej firmie lub jak nisko
upadnie, jeśli logo nie zostanie wykonane prawidłowo. Dobre projektowanie logo,
polega na tym, aby stworzyć symbol, który przykuwa uwagę, a ukazująca się w
reklamach firmy identyfikacja wizualna stworzyła tożsamość marki, której klienci
ufają i którą rozpoznają. No i nie zapłacić za to zbyt wysokiej ceny.

Można je znaleźć również na stronach internetowych firmy i w materiałach promocyjnych. Dobra eks­po­zy­cja logo to połowa suk­cesu wszyst­kich mate­ria­łów rekla­mu­ją­cych biznes.

Można je znaleźć również na stronach internetowych firmy i w materiałach
promocyjnych. Dobra ekspozycja logo to połowa sukcesu wszystkich materiałów
reklamujących biznes.

Trudno stworzyć definicję
idealnego logo - ale łatwo je
rozpoznać gdy jest gotowe...

Dobry projekt logo zawsze będzie prosty. Proste jest mądre! Proste
identyfikacje wizualne łatwiej zapadają w pamięci. Choć proste logo nie zawsze
oznacza minimalistyczne.

Wielu przedsiębiorców używa tych określeń zamiennie. A przecież chodzi nam o to,
aby nasza marka była dla naszych klientów jasna i oczywista a nie minimalistyczna.
To właśnie w prostocie tkwi cała biznesowa siła.

Potwierdzają to liczne badania, w tym coroczny raport agencji Siegel&Gale.
Okazuje się, że proste marki mają o 330% lepsze wyniki od konkurencyjnych firm.

64% klientów jest skłonna płacić im więcej
oraz zyskują o 61% więcej rekomendacji

To dlatego najwięksi, światowi giganci maksymalnie upraszczają swój wizerunek.

Chociaż moc tkwi w prostocie, to już robienie projektu takiego logo nie
jest łatwe. Jest wręcz odwrotnie. Tworzenie logo zaczyna się od zebrania
masy wytycznych na temat firmy.

Na początku trzeba więc zredukować je do minimum. Uprościć i opracować jasny
skrót myślowy. Dotrzeć do tego, co najważniejsze. Do sedna złożonej,
wielowymiarowej idei.

Sekret ponadczasowości logo,
tkwi w jego kształcie.
Piękno to bardzo uporządkowana rzecz.

Nasz mózg lubi ludzi do tego stopnia, że nawet kształtom przypisuje
cechy ludzkiego charakteru.
A co za tym idzie, przyporządkowuje je marce.
Należy o tym pamiętać tworząc logotyp firmy. Gdy znamy mechanizmy, które kierują
naszą percepcją, geometria zadziała na naszą korzyść.

Przypisywanie konkretnych atrybutów kształtom jest poparte wieloma badaniami.
Wielokąty są kojarzone z twardą, męską energią, zaś okręgi i elipsy to symbol miękkiej
i delikatnej natury kobiecej. Ale tak naprawdę przełomowe były badania robione na
Oksfordzie. Sofa pokazywana obok prostokątnego logo była zdaniem badanych
solidna. Gdy tę samą sofę prezentowano przy obłym logo, dominującą cechą była
wygoda.

Jeśli chodzi pro­jekt logo - cena z reguły przekłada się na jakość.
Jeśli szukamy taniego projektu logo, wtedy to na co warto należy zwró­cić szczególną
uwagę to uni­kal­ność. Używanie gra­fik, typu CLIP ART, powo­duje że inwe­stu­jesz w
wize­ru­nek logo, który za chwilę może mieć Twoja kon­ku­ren­cja.

To nie kolor nie czyni logo marki
sławnym, ale może mocno
wpływać na emocje.
Te wpływają na sprzedaż.
Bardzo!

Projektanci - amatorzy skupiają się tylko na odcieniu. A to naprawdę duży błąd
ponieważ jasność i saturacja dużo silniej działają na emocje. A to emocje pozwalają
stworzyć markę, która ma charakter, osobowość, rozpoznawalność.

Zapewne wiesz, że odcień ma duży wpływ nie tylko na nasz nastrój, ale i fizjologię.
Ciepłe barwy logo pobudzają, chłodne - uspokajają. To ważna informacja, jeśli twoja
marka ma ofertę, którą wybiera się pod wpływem chwili. Wówczas sprawdzą się ciepłe
barwy. Jeśli zajmujesz się rzeczami, które wymagają namysłu, negocjacji (np.
nieruchomości), chłodne barwy logo będą bardziej odpowiednie.

Do tego dochodzi kwestia płci i wieku. Mężczyźni preferują ciemne barwy, kobiety
wolą jaśniejsze. Młodzi ludzie lubią kolory o większej saturacji. Starsi preferują
stonowane barwy. Warto tą wiedzę zastosować w praktyce, podczas robienia projektu.

Jakie kolory wybierają największe firmy na świecie?
Marki lubią konkrety. Dlatego projekt logo niemal połowy z nich korzysta tylko z
jednego koloru. 30% logo firm zawiera dwa.

Wyróżnij się, albo zgiń - ta zasada,
jak dobre logo, nie traci na aktualności.

Badania sugerują też, aby dopasowywać kolory projektu logo do cech firmy, a nie na
odwrót. Ostatecznie dla nowej firmy najważniejsze jest takie wybranie palety barw dla
logo, aby wyróżniać się na tle konkurencji.

W finale należy ograniczyć użycie kolorów do minimum. Sta­raj się nie uży­wać wię­cej
niż dwóch kolorów. Pstrokate znaki są znacz­nie trudniej­sze w iden­ty­fi­ka­cji i odbierają
dojrzałości projektu.

W Owocnych pomagamy znaleźć idealne połączenie barwy, saturacji i jasności.
Jeśli chcesz, byśmy pomogli i tobie w tworzeniu projektu logo, skontaktuj się z nami.

Jakie są najlepsze
czcionki do projektu logo?
Typografia to ważna decyzja.

Mózg jest wzrokowcem, ale kroje czcionek można porównać do efektu, jaki daje
modulacja głosu w komunikacji werbalnej. Wystarczą więc niewielkie modyfikacje,
aby zmienić ton, głośność, rytm czy nawet nastrój komunikacji naszego projektu.

Typografia staje się rzecznikiem prasowym (nomen omen) naszej firmy. W wizualny
sposób pokazuje, jakie wartości nam przyświecają. Dzięki temu klient wie, czego może
od nas oczekiwać. Indywidualnie zaprojektowane kroje czcionek logo nadają całości
autentycznego charakteru logo. Dzięki nim projekt jest unikalny i charakterystyczny.

Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie prawie połowa z
nich ma projekt logo składający się wyłącznie z indywidualnej typografii.

Twoi klienci nie muszą być specjalistami od liternictwa, by na podstawie logo
wiedzieć, która firma wygląda dojrzale i jest godna zaufania.

Projekt naszego logo symbolizuje odręczny podpis. Nawiązuje do naszych
artystycznych korzeni. Chcemy zaznaczyć, że firmę tworzą żywi ludzie, którzy są dla
nas ważni. Stąd podkreślenie.

Gdy mamy tak dużo znaczeń, łatwo o błędy. Jednym z najczęstszych jest stosowanie
różnych krojów czcionek w jednym projekcie. Niestety, nie oznacza to, że projekt logo
firmy będzie eksponował parę cech. Jedyne, co będzie rzucało się w oczy, to chaos.
Czcionki muszą być spójne. A żeby tak było, muszą mieć wspólne cechy: ciężar,
odległości między znakami, proporcje to trzy kluczowe rzeczy.

Choć w procesie tworzenia logo mniej znaczy więcej, nie należy tej zasady stosować w
ciemno. W biznesie priorytetem jest zysk. A czytelność przynosi największe zyski,
właśnie dlatego to ona jest najważniejsza w procesie projektowym.

Nigdy nie rezygnuj z czytelności
na rzecz kreatywności,
czy oryginalności.

Rozważ użycie formalnych czcionek.

Tworząc projekt logo należy mieć na uwadze fakt, że każda branża jest dziś bardzo
wymagająca; dlatego też logotypy również powinny być formalne i budzące zaufanie.
Czcionki Times New Roman i Arial lepiej sprawdzają się w przypadku studenckich
inicjatyw, niż poważnych inicjatyw biznesowych. Dlatego jeżeli myślisz poważnie o
swoim biznesie, sugerujemy stworzenie własnej unikalnej typografii. Wtedy nikt nie
będzie mógł podrobić projektu używając podobnego fontu.

Kilka inspirujących trendów
z bierzącego roku

Czy projekt logo jest naprawdę
tak ważny dla firmy?
Typografia to ważna decyzja.

Dobry projekt loga to swojego rodzaju twarz każdego przedsiębiorstwa.
To część systemu zwanego identyfikacją wizualną marki. Spójny zestaw cech, które
sprawiają, że firma jest rozpoznawana przez klientów docelowych. Tworzy się ją
poprzez wykorzystywanie strategii marketingowych, włączając w to przede wszystkim
projekt logo. Cena jaką zapłacisz za slogan i materiały reklamowe, ma naprawdę dużo
mniejsze znaczenie.

Dlatego jeśli chcesz mieć dobre logo, lepiej postaw na profesjonalistów.
Nasze portfolio jest pełne świetnych realizacji. Zobacz, co zrobiliśmy dla naszych
klientów i co możemy zrobić dla ciebie. W zakładce z ofertą projektowania logo
zobaczysz historie firm, które nam zaufały. Możesz odwiedzić ją klikając tutaj.

Dzięki za uwagę!
Mariusz Słowik

Dobry pomysł na
firmę jest warty
dobrego logo.
Dobry projekt, najlepiej zacząć
od znalezienia dobrych ludzi.
Jesteś w świetnym miescu.
Bardzo łatwo zacząc tutaj.
Zróbmy razem
coś fajnego

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie