Logo teatrów, galerii, muzeów i opery.

Jaki inny biznes byłby bardziej nastawiony na obraz, niż rozrywka, kultura i sztuka.
Jest to ten segment rynku, gdzie aspekt wizualny jest najważniejszy. Firma, która chce odnieść sukces, musi promować się w profesjonalny i rozrywkowy sposób. Częścią takiego wizerunku jest posiadanie profesjonalnego logo.

[nggallery id=71 max=3 template=caption]

Co sprawia, że logo teatru czy galerii odnosi sukces? Zależy to od charakteru biznesu, ale w przypadku logotypów związanych z rozrywką, atrakcyjne połączenie kolorów i kształtów stanowi klucz do sukcesu. Choć wybór odpowiedniej barwy nie nastręcza zbyt wielu problemów, wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, jak wielkie znaczenie ma kształt użyty w logo kina czy opery.

[nggallery id=72 max=3 template=caption]

Wzory najlepszych logotypów rozrywkowych świata.

Logotypy o kulistych kształtach wydają się bardziej przyjazne i znajome. Dobre przykłady logo rozrywkowych wykorzystujących ten kształt możemy znaleźć w naszym blogowym wpisie Top 10 logo telewizyjnych. Wiele z tych stacji, począwszy od CBS, kończąc na TVN Style używa tego kształtu właśnie z tego powodu. Jeśli spojrzysz na okrąg, nie ma tam żadnych kątów ani prostych linii. Koła przypominają kształtem naszą planetę, albo przyjazny uścisk. Jeśli chcesz, by Twoje przedsiębiorstwo związane z rozrywką wywoływało te same emocje, zastanów się nad implementacją tego kształtu w swoim logotypie.

Jak zaprojektować logo galerii, teatru czy muzeum. Czyli, krótko o kolorach, kształtach i czcionkach.

Styl i wzór logotypów kultury i sztuki.
Czasami najnowsze style znaków graficznych wydarzeń wyglądają bardzo fajnie na chwilę obecną, ale w miarę jak zbliża się wydarzenie stają się przestarzałe. Należy zawsze wybiegać w przyszłość w poszukiwaniu styli i wzorów wywierających długotrwały wpływ na oglądających. Zaleca się nie wybieranie wzorów, które nie przypominają innych logotypów wydarzeń. Symbol wydarzenia musi odróżniać się od innych, by stworzyć unikatową tożsamość. Najlepiej gdy wzbogacony jest o slogan, bądź hasło reklamowe.

[nggallery id=73 max=3 template=caption]

Kolory logotypów. Logo galerii powinno nawiązywać do podstawowego motywu wydarzenia. Dla różnych wydarzeń wykorzystywane są różne palety kolorów, dlatego zawsze trzeba próbować zaadaptować motyw i stworzyć logo w podobnej kolorystyce. Zaobserwowano, że w logotypach wydarzeń najczęściej wykorzystywane są jasne odcienie kolorów.

Czcionki logotypów wydarzeń. Jeśli w logo pub'u wykorzystywane są także slogany i hasła reklamowe, równie dobrze mogą być użyte różne atrakcyjne czcionki. Jedna rzecz jest wspólna dla każdego logo – jest to wykorzystanie czytelnych i dużych czcionek, by wywrzeć niezapomniane wrażenie na umysłach oglądających.

Projektując znak firmowy zawsze należy rozważyć wszystkie aspekty i docelowe materiały. Symbol firmy związanej z kulturą, bądź wydarzeniem będzie jego fundamentem, dlatego należy spróbować sprawić, by było bardzo silne i imponujące. Bardzo ważne jest, by przy tworzeniu logo skorzystać z usług profesjonalistów, ponieważ przyszłość całej firmy lub wydarzenia zależy właśnie od rozpoznawalności.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Ramowanie

Sposób, w jaki informacje są sformułowane
może zmienić naszą ocenę i mieć wpływ
na nasze decyzje.

Ukryta historia może sprawić, że najbardziej pożądane przez nas wybory będą najbardziej oczywiste.

Na przykład sformułowanie, że coś kosztuje „mniej niż filiżanka kawy dziennie” zachęca ludzi do innego spojrzenia na koszt jakiegoś abonamentu. Jak przedstawiasz wybory w swoim systemie? Jakie są dostępne opcje? Szczególnie w przypadku nowych lub trudnych pojęć.

Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
Otrzymaj ofertę