Logo restauracji i kawiarni.

Twój projekt logo odzwierciedla tożsamość twojej restauracji,
zadbaj więc, żeby efekt stanowił kwintesencję profesjonalizmu.

Poznaj inspirujące wzory fantastycznych znaków gaficznych w trzech kategoriach.
[nggallery id="1" max="3"  template="slidersbig"]

Restauracje i kawiarnie są głównie oceniane poprzez swoje logotypy.
Odnosi się to szczególnie do sieci restauracyjnych i sklepów działających na licencji franczyzowej. Ludzie odwiedzający twoje miasto zapamiętają twoje logo i zatrzymają się u ciebie, ponieważ znak graficzny wyda im się znajomy. Twoje logo restauracyjne jest kluczem do pozyskania lojalności klientów. Chcesz, by zapamiętali, kim jesteś.

Wzory logo wielkich marek restauracji i kawiarni.

Kolory związane z markami jedzenia.

Ogólnie rzecz biorąc, są kolory, które w pamięci łączymy z jakimś rodzajem jedzenia.
Na przykład logo McDonald’s ukazuje „M” w kolorze żółtym. Co to oznacza? Jest to związane ze smażonym jedzeniem, które zazwyczaj jest serwowane przez firmę.

[singlepic id=12 w=320 h=240 float=left]

Podobnie jest z logo pizzeri “Pizza Hut”, ukazuje ono dach chatki w kolorze czerwonym; kolor ten kojarzy się z kolorem ketchupu, używanego do pizzy. Oczywiście, jeśli chodzi o restauracje, pierwszym skojarzeniem, które przychodzi na myśl jest jedzenie. Ogólnie rzecz biorąc w logotypach restauracji można znaleźć obrazy symbolizujące jedzenie; jeśli ono nie występuje, znajduje się w nim nazwa posiłku. Jeden z tych elementów występuje w każdym logo.

Czcionki i typografia związane ze smakiem.

[singlepic id=13 w=320 h=240 float=left]

Czcionki i typografia zastosowana w tego rodzaju logotypach są nad wyraz ważne.
Powinny być uwypuklone, albo, odzwierciedlać charakter produktu. Dlatego w typografii wymienionym wyżej logo McDonald’s znajduje się duże, wyraźne „M”, jednak jest ono w kolorze, reprezentującym ciepłe-smażone jedzenie.

Posiadanie odpowiedniego logo firmy jest bardzo ważne.

Wszystkie te cechy łączą się w idealne logo. Innym powodem przetrwania tych logotypów na rynku jest fakt, że są one odpowiednie, jeśli chodzi o branżę świadczonych przez firmę usług. Logo musi mówić to, co powiedziałby specjalista od marketingu promujący firmę.
[singlepic id=14 w=320 h=240 float=left]

Sprawdź też: Kawiarnie, cukiernie i piekarnie - Przykłady dobrych stron. 

Znak graficzny, które wygląda amatorsko i niezachęcająco, odstraszy klienta, zanim jeszcze spróbuje twoich potraw. Czy wszedłbyś do restauracji z tandetnie stworzoną nazwą firmy? Logotypy restauracji i kawiarni stanowią kluczowy element jej tożsamości, tuż obok doskonałej obsługi i jakości serwowanych dań

Projektowanie logo restauracji i kawiarni
może być ciekawym doświadczeniem.

Twoje logo odzwierciedla tożsamość twojej restauracji,
zadbaj więc, żeby efekt stanowił kwintesencję profesjonalizmu.

Istnieje wiele rodzajów kuchni i restauracji - włoskie, indyjskie, tajskie, hiszpańskie czy francuskie. Jeśli na przykład, prowadzisz restaurację meksykańską, możesz wybrać jeden z wielu stylów. Rustykalny krój pisma z sombrero, pinatą, lub innym elementem kultury meksykańskiej może odpowiadać stylowi twojej restauracji. Jeśli oferujesz produkty kuchni azjatyckiej, pomyśl nad zastosowaniem azjatyckiej czcionki, uwzględniając obraz ciasteczka szczęścia, pałeczek czy sushi. Pole do popisu jest nieograniczone.

[nggallery id=3 max=3 template=caption]

[nggallery id=4 max=3 template=caption]

 

Profesjonalna firma projektująca logo będzie
w stanie przekształcić twoje pomysły w unikalny i profesjonalny projekt.

Będzie on wyróżniać się na tle konkurencji i przyciągnie tłumy klientów.
Twoje logo restauracji jest idealnym elementem, który możesz umieścić na pojazdach
do cateringu, uniformach lub każdym innym miejscu, które się do tego nadaje.
Z odpowiednim logo baru, będziesz w stanie zbudować odpowiednią renomę swojej marce.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Ramowanie

Sposób, w jaki informacje są sformułowane
może zmienić naszą ocenę i mieć wpływ
na nasze decyzje.

Ukryta historia może sprawić, że najbardziej pożądane przez nas wybory będą najbardziej oczywiste.

Na przykład sformułowanie, że coś kosztuje „mniej niż filiżanka kawy dziennie” zachęca ludzi do innego spojrzenia na koszt jakiegoś abonamentu. Jak przedstawiasz wybory w swoim systemie? Jakie są dostępne opcje? Szczególnie w przypadku nowych lub trudnych pojęć.

Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
Otrzymaj ofertę