Logo parku, architektury, dewelopera i osiedla.

Działając w niezwykle konkurencyjnej branży z wieloma firmami architektonicznymi i deweloperskimi walczącymi o tego samego klienta, niezwykle istotne jest, byś odróżniał się od innych przedsiębiorców. W połączeniu z kilkoma dobrymi pomysłami marketingowymi i promocyjnymi, możesz zostać zauważonym na rynku i dodatkowo na tym zarobić.

[nggallery id=57 max=3 template=caption]

Projektując logo związane z budowaniem lub projektowaniem, dużo ważniejsze jest uchwycenie abstrakcyjnej formy w przestrzeni lub obiektu, niż bycie dosłownym. Zwykle logo takie tworzą organizacje, które chcą wykorzystać w sposób bezpośredni i pośredni znaczenie i unikalność danego obiektu.

Logo architektury i deweloperki. Zobacz doskonałe wzory logotypy w branży projektowania i budowania.

Jak zaprojektować dojrzałe logo w tak trudnej branży?

Używanie line art (rysunku kreskowego) jest najlepszym sposobem na zaprojektowanie logo charakterystycznego obiektu. Na przykład w zamieszczonej tu galerii zobaczysz logo parku, które powstały w tej technice, tworząc znajome i natychmiast rozpoznawalne zarysy znanych obiektów.

[nggallery id=58 max=3 template=caption]

Istnieje wiele sposób na to, by twoje logo okazało się skuteczne.

Przede wszystkim, określone miejsce lub obiekt muszą być w jakiś sposób powiązane z twoją firmą albo twoimi produktami, bez względu na to, czy jest to miasto, w którym pracujesz, albo obiekt symbolizujący jedną z wartości wyznawanych przez twoją firmę. Należy też pamiętać, że logo charakterystycznych obiektów są najbardziej atrakcyjne wtedy , gdy są przedstawione raczej w formie abstrakcyjnej, niż skrajnie dosłownej. Dotyczy to zarówno logo osiedla, loftu oraz wszelkich konstrukcji budowlanych.

Logo musi być także unikalne i wyjątkowe, aby twoja firma odróżniała się od innych, działających w tej samej branży. Choć konkurowanie ze znanym symbolem i obrazem może okazać się sporym wyzwaniem, kiedy powierzone w ręce profesjonalnego projektanta, jest to zadanie z całą pewnością możliwe do zrealizowania.

Jednym ze sposób na osiągnięcie unikalnego efektu jest posłużenie się “line artem”.

Liniatura, czyli rysunek kreskowy to jedna z naszych specjalności! Kiedy już przyjrzysz się przykładom zamieszczonym w galerii tej strony, zdasz sobie sprawę, że specjalizujemy się w tworzeniu wizualnie abstrakcyjnych i zarazem unikalnych znaków firmowych. Nie ma tu żadnych standardowych obiektów clip art; wszystkie obrazy są wyjątkowe, w każdym tego słowa znaczeniu i stworzone specjalnie dla jednej firmy. Bez względu na to, czy chcesz pokazać lokalną dumę i patriotyzm, albo przywołać skojarzenia z odległym miejscem, nasi projektanci będą w stanie stworzyć logo, na którym ci zależy.

Kolor jest kolejnym istotnym elementem logo architektonicznego. Badania pokazały, że różne kolory budzą w klientach odmienne emocje. Zawsze należy o tym pamiętać. Twój projektant logo będzie wiedział, jak dobrać kolory, by przykuć uwagę ludzi, wzbudzić ich zainteresowanie i wywołać odpowiednie pierwsze wrażenie, które da twojej firmie najlepszą z możliwych szansę na sukces.

Kształt twoich logo może oddawać pomysły i emocje. Choć wielu ludzi uważa, że logo takie uzależnione są od kształtu obiektu lub miejsca, który zawierają, to w istocie mogą być lekko zaokrąglone, albo mieć bardziej regularne kształty, by wywołać taki efekt, na którym ci zależy.

Jeśli szukasz logo charakterystycznych obiektów i miejsc, możesz zakończyć swoje poszukiwania w tym miejscu. Mamy doświadczenie w pracy nad tym unikalnym gatunkiem znaku graficznego. Unikalne, profesjonalne logo stworzone specjalnie dla twojej firmy, jest jednym z najlepszych prezentów, jaki możesz podarować samemu sobie. Daj swojemu biznesowi szansę na sukces, na którą zasługuje, kontaktując się z jednym z naszych projektantów w sprawie odpowiedniego logo.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Prowokowanie działań

W codziennych ścieżkach, potrzebujemy
małych przypomnień, które zmotywują
nas do działania.

Efektywne, zachęcające kuksańce powinny zaczepiać ludzi tam, gdzie się znajdują.

Na stronie może to być wyróżniony guzik, przypomnienie mailem a nawet zwykły Tweet. Można także wykorzystać czynniki wywołujące w trybie offline. Pomyśl o takich rodzajach przypomnień, które można ustawić samemu (SMS, komunikatory) Również wydruk, czy naklejka będą
służyć doksonale jako przypomnienie, by coś zrobić.

Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
Otrzymaj ofertę