Logo sklepu, piekarnia, woda, cukiernia.

Supermarkety, internet i ulice pękają w szwach od ilości logotypów związanych z gastronomią. Jednak niektóre firmy zajmujące się tym segmentem rynku zdają się prosperować
o wiele lepiej od innych. W tym artykule staramy się odpowiedzieć dlaczego.
[nggallery id="5" max=3  template="slidersbig"]

Nikt nie kocha jedzenia i picia tak jak Polacy.
Choć trudno powiedzieć, co stanowi znakomity przepis na sukces, to logo wydaje się jego istotnym składnikiem. Logo pizzeri, dietetyka, marketu, cukierni, piekarni czy napojów mogą być zaprojektowane w taki sposobów, by skusić klienta do zakupienia produktu lub skorzystania z usług, a także wytworzenia szumu na rynku. Spójny projekt strony internetowej, powinien wzmocnić "głodne" emocje.

Dobre wzory projektów logo sklepów i gastronomii.

Jak wyróżnić się marką pośród konkurencji?

Istnieje wiele rodzajów firm zajmujących się gastronomią i niemal taka sama ilość logo przypisanych tej branży. Ludzie są zwykle przytłoczeni zbyt wieloma opcjami wyboru, twoje logo musi stanowić zatem szansę „nie do przegapienia”, by pokazać im, czym się wyróżniasz, jak można zaobserwować w naszym zestawieniu logotypów gastronomicznych.

Zobacz także: Przykłady dobrych stron: kawiarnie, cukiernie i piekarnie.

Jeśli zajmujesz określoną niszę na rynku, lub sprzedajesz trudno dostępny produkt, może stanowić to interesujący pomysł na logo. Jak zatem zaprojektować zrobić logo restauracji piekarni a nawet wody mineralnej? Jeśli specjalizujesz się w daniach narodowych lub regionalnych, branding i logo gastronomiczne także mogą być do tego dostosowane. Sprawia to, że klientom łatwiej jest zrozumieć, dlaczego powinni wybrać właśnie ciebie.

[nggallery id="7" max=3  template="slidersbig"]

Jeśli twoja firma lub restauracja oferują większy zakres produktów, będziesz potrzebował projektu graficznego innego rodzaju logo. Na szczęście istnieje wiele sposobów na zaprojektowanie logo gastronomicznych. Jednym z nich jest wybór stylu opartego na lokalizacji twojej firmy. Jeśli posiadasz zabawny styl retro, może to być przekształcone w nostalgiczne logo odwołujące się do lepszych czasów.

[nggallery id="8" max=3  template="slidersbig"]

Jak zaprojektować i zrobić logo pizzeri sklepu, cukierni, piekarni czy zdrowej żywności? Jeśli chcesz wpłynąć na bardziej wysublimowanego odbiorcę, eleganckie logo gastronomiczne mogą być zaprojektowane w taki sposób, by oddać jakość twoich usług i twoje doświadczenie, jak widać w naszym zestawieniu. Bez względu na to, jak masz styl, niezwykle ważne jest, byś powiedział o tym swojemu projektantowi logotypów, by mógł stworzyć odpowiednio zaprojektowany logotyp tylko dla ciebie.

[nggallery id="9" max=3  template="slidersbig"]

 Czego warto użyć w logo sklepu, piekarni czy cukierni? Czyli o czcionkach, typografii i kolorach.

Zarówno czcionki i paleta barw używana przez twoją firmę i jej unikalny styl mogą być oddane w profesjonalny i atrakcyjny sposób, który będzie dobrze odbierany przez twoich klientów docelowych.

Wszyscy słyszeliśmy, że „zieleń jest nową czernią”, więc jeśli twoje przedsiębiorstwo jest przyjazne środowisku, z całą pewnością należy to uwzględnić w twoim logo sklepu. Można to osiągnąć za pomocą kolorów ziemi, jak brązy, zielenie i inne barwy. Inne obrazy, które można uznać za pro środowiskowe to globus, promień słońca, krajobrazy, a nawet proste, koliste kształty. Mając na uwadze tak wielu ludzi kupujących zdrową żywność, powinieneś z dumą przedstawiać ten aspekt twojej działalności.

Rynek gastronomiczny jest niezwykle konkurencyjny, każdego dnia powstają i znikają kolejne firmy. Na szczęście dla odpowiednio zarządzanej firmy nie powinno to nastręczyć zbyt wielu trudności.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Niespodzianka

W trakcie codziennych czynności nasz mózg
pobudzany jest przez nowe i nieoczekiwane
odkrycia.

Czy w zaplanowanych przez Ciebie doświadczeniach są jakieś małe niespodzianki?

„Niespodzianką” może być nowy dodatek lub odmiana od codzienności, jak na przykład inne sformułowanie w komunikacie z prośbą o potwierdzenie danych lub zmiana obrazka na znajomej stronie. Rozważ też, jak przyciągnąć uwagę ludzi odchodząc od oczekiwanych wzorców ustalonych przez inne strony lub poprzez doświadczenia niezależne od Twojej strony.

Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
Otrzymaj ofertę