Logo biura podróży, hotel, hostel.

Zaprojektowanie fascynującego i efektywnego logo dla ludzi w podróży i turystyki łączy się z rzetelnym zrozumieniem potrzeb i pragnień klientów. Bez względu na to, czy prowadzisz biuro podróży, hotel, hostel czy egzotyczny ośrodek wakacyjny, zanim spotkasz się ze swoim twórczym i przyjacielskim projektantem logo, musisz poznać wszystkie (materialne i emocjonalne) korzyści, jakie twoja firma zapewnia konsumentom.

[nggallery id=51 template=caption]

Świetne wzory logo hoteli, hosteli i biur podróży.

Poniżej znajdziesz kilka podstawowych elementów, które powinny zostać zawarte w projekcie logo skierowanego do ludzi w podróży lub turystów. Posiadanie porządnego planu przy tworzeniu projektu logo biura podróży, logo hotelu czy logo hostelu bardzo pomoże twojej firmie w uzyskaniu efektywnego wzoru.

Jak zaprojektować logo hotelu,
ośrodka lub logo biura podróży?

Logo to środek, dzięki któremu firma jest rozpoznawana w świecie biznesu lub łatwa metoda przedstawienia na rynku symbolu, dzięki któremu firma stanie się zapamiętana. Jeśli biuro oferuje wycieczki do miast o pięknej, bujnej roślinności w projekcie logo powinny znaleźć się drzewa itp. Tak samo jeśli miejsce podróży słynie z możliwości żeglowania, w logo campingu czy motelu mogą się znaleźć obrazy żaglówek itd. Tu wyobraźnia projektantów może być nieograniczona.

[nggallery id=52 template=caption]

Przed stworzeniem logo podróżniczego należy rozważyć to, jakich czcionek i kolorów powinieneś użyć, czy lepsze będą symbole czy znaki. Obrazy i symbole zawarte w projekcie logo powinny być dopasowane do natury twojej branży.

Kolorystyka w logo związanych z podróżowaniem.

Ważną częścią tworzenia kreatywnego projektu logo podróżniczego jest odnalezienie odpowiednich kolorów. Niektóre odcienie wywołują silne skojarzenia lub przywodzą na myśl pewne stereotypy. Jeśli prowadzisz biuro podróży organizujące wycieczki w tropikalne miejsca, takie jak Bali (Indonezja) czy Cancun (Meksyk), sam zauważysz, że tego typu logo podróżnicze prawie zawsze mają kolor zielony lub niebieski. Jeśli myślisz o logo dla ośrodka wypoczynkowego, agroturystyki lub pensjonatu, możesz odwołać się do kolorów, które podkreślą wyjątkowy charakter tych miejsc.

[nggallery id=53 template=caption]

Z drugiej strony, brązy najczęściej łączone są z pustyniami, a biele z zimnymi rejonami geograficznymi. Łatwo zauważyć, że niemal wszystkie kolory wykorzystywane są zgodnie z naturą miejsca, jakim zajmuje się firma. Choć zdarzają się fantastyczne wyjątki od tej reguły.

Typografia i czcionki logotypów turystycznych.

Jeśli chodzi o wybór czcionki, najbardziej odpowiednia dla twojego logo hotelu, hostelu czy  logo biura podróży podróżniczego będzie ta, która jest najlepiej dopasowana do rodzaju produktów, jakie sprzedajesz, lub usług, jakie świadczysz. Styl pisma Roman czy klasyczny Old-English będą odpowiednie, jeśli promujesz formalne miejsca i lokacje podróży. Jeśli jest to lokalizacja przeznaczona dla całych rodzin, możesz pobawić się wieloma kolorami przy użyciu zwykłego stylu czcionki. Tak jak w poniższych przykładach logo campingu, biura turystycznego, zajazdu czy schroniska.

[nggallery id=54 template=caption]

Logo Firm Organizujących Wycieczki różnią się między sobą tak jak różnią się rodzaje świadczonych przez nie usług. Ich zadaniem jest odzwierciedlanie konkretnej branży, której logo reprezentują. Z przyjemnością pomożemy Ci opracować logo z którego będziesz dumny.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Kolekcjonowanie

Ludzie lubią zbierać interesujące rzeczy,
które uzupełniają, lub kompletują jakiś
większy zestaw.

Czy na twojej stronie istnieje możliwość zbierania czegoś?

Kupony, plakietki, punkty, lub inne kawałki większej całości – możliwości są nieograniczone. Najlepiej, by przedmioty te wiązały się z reputacją i polepszały jakość Twojej usługi.

Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
Otrzymaj ofertę