show menu
+ Menu

Logo biura podróży, hotel, hostel.

Zaprojektowanie fascy­nu­ją­cego i efek­tyw­nego logo dla ludzi w podróży i tury­styki łączy się z rze­tel­nym zro­zu­mie­niem potrzeb i pra­gnień klien­tów. Bez względu na to, czy pro­wa­dzisz biuro podróży, hotel, hostel czy egzo­tyczny ośro­dek waka­cyjny, zanim spo­tkasz się ze swoim twór­czym i przy­ja­ciel­skim pro­jek­tan­tem logo, musisz poznać wszyst­kie (mate­rialne i emo­cjo­nalne) korzy­ści, jakie twoja firma zapew­nia konsumentom.

Świetne wzory logo hoteli, hosteli i biór podróży.

Poniżej znaj­dziesz kilka pod­sta­wo­wych ele­men­tów, które powinny zostać zawarte w pro­jek­cie logo skie­ro­wa­nego do ludzi w podróży lub tury­stów. Posiadanie porząd­nego planu przy two­rze­niu pro­jektu logo biura podróży, logo hotelu czy logo hostelu bar­dzo pomoże two­jej fir­mie w uzy­ska­niu efek­tyw­nego wzoru.

Jak zapro­jek­to­wać logo hotelu,
ośrodka lub logo biura podróży?

Logo to śro­dek, dzięki któ­remu firma jest roz­po­zna­wana w świe­cie biz­nesu lub łatwa metoda przed­sta­wie­nia na rynku sym­bolu, dzięki któ­remu firma sta­nie się zapa­mię­tana. Jeśli biuro ofe­ruje wycieczki do miast o pięk­nej, buj­nej roślin­no­ści w pro­jek­cie logo powinny zna­leźć się drzewa itp. Tak samo jeśli miej­sce podróży sły­nie z moż­li­wo­ści żeglo­wa­nia, w logo cam­pingu czy motelu mogą się zna­leźć obrazy żagló­wek itd. Tu wyobraź­nia pro­jek­tan­tów może być nieograniczona.

Przed stwo­rze­niem logo podróż­ni­czego należy roz­wa­żyć to, jakich czcio­nek i kolo­rów powi­nie­neś użyć, czy lep­sze będą sym­bole czy znaki. Obrazy i sym­bole zawarte w pro­jek­cie logo powinny być dopa­so­wane do natury two­jej branży.

Kolorystyka w logo zwią­za­nych z podróżowaniem.

Ważną czę­ścią two­rze­nia kre­atyw­nego pro­jektu logo podróż­ni­czego jest odna­le­zie­nie odpo­wied­nich kolo­rów. Niektóre odcie­nie wywo­łują silne sko­ja­rze­nia lub przy­wo­dzą na myśl pewne ste­reo­typy. Jeśli pro­wa­dzisz biuro podróży orga­ni­zu­jące wycieczki w tro­pi­kalne miej­sca, takie jak Bali (Indonezja) czy Cancun (Meksyk), sam zauwa­żysz, że tego typu logo podróż­ni­cze pra­wie zawsze mają kolor zie­lony lub nie­bie­ski. Jeśli myślisz o logo dla ośrodka wypo­czyn­ko­wego, agro­tu­ry­styki lub pen­sjo­natu, możesz odwo­łać się do kolo­rów, które pod­kre­ślą wyjąt­kowy cha­rak­ter tych miejsc.

Z dru­giej strony, brązy naj­czę­ściej łączone są z pusty­niami, a biele z zim­nymi rejo­nami geo­gra­ficz­nymi. Łatwo zauwa­żyć, że nie­mal wszyst­kie kolory wyko­rzy­sty­wane są zgod­nie z naturą miej­sca, jakim zaj­muje się firma. Choć zda­rzają się fan­ta­styczne wyjątki od tej regóły.

Typografia i czcionki logo­ty­pów turystycznych.

Jeśli cho­dzi o wybór czcionki, naj­bar­dziej odpo­wied­nia dla two­jego logo hotelu, hostelu czy  logo biura podróży podróż­ni­czego będzie ta, która jest naj­le­piej dopa­so­wana do rodzaju pro­duk­tów, jakie sprze­da­jesz, lub usług, jakie świad­czysz. Styl pisma Roman czy kla­syczny Old-English będą odpo­wied­nie, jeśli pro­mu­jesz for­malne miej­sca i loka­cje podróży. Jeśli jest to loka­li­za­cja prze­zna­czona dla całych rodzin, możesz poba­wić się wie­loma kolo­rami przy uży­ciu zwy­kłego stylu czcionki. Tak jak w poniż­szych przy­kła­dach logo cam­pingu, biura tury­stycz­nego, zajazdu czy schroniska.

Logo Firm Organizujących Wycieczki róż­nią się mię­dzy sobą tak jak róż­nią się rodzaje świad­czo­nych przez nie usług. Ich zada­niem jest odzwier­cie­dla­nie kon­kret­nej branży, któ­rej logo repre­zen­tują. Z przy­jem­no­ścią pomo­żemy Ci opra­co­wać logo z któ­rego będziesz dumny.

Mądrego zawsze miło posłuchać
Guru reklamy i sprzedaży.
Twórca międzynarodowej
potęgi Leo Burnett, Inc.
Czego uczą nas marki, którym ufamy?
My, zadajemy sobie to pytanie każdego dnia.
W tym miejscu chcielibyśmy dzielić się z Tobą efektami naszych poszukiwań.

Estetyka
Rzeczy ład­nie zapro­jek­to­wane są postrze­gane jako łatwiej­sze w użyciu.
Atrakcyjne przed­mioty lepiej dzia­łają – a przy­naj­mniej my postrze­gamy je jako łatwiej­sze w uży­ciu.

Czy oce­ni­łeś, jak atrak­cyjna dla użyt­kow­ni­ków jest Twoja apli­ka­cja (lub strona)? Jesteśmy w sta­nie wię­cej wyba­czyć atrak­cyj­nym pro­jek­tom i zakła­damy, że są (albo powinny być) łatwiej­sze w uży­ciu. Ciekawe jest to, że dobrze zapro­jek­to­wana strona czę­sto bar­dziej nadaje się do użytku.
Jestem zainteresowany!
Do: studio@owocni.pl
Od:
Twoja wiadomość
Witam, nazywam się , chętnie nawiąże kontakt z Owocnymi w sprawie współpracy nad nowym projektem. Poproszę o kontakt i wstępną ofertę. Mój numer telefonu to:
[Dostosuj tę wiadomość]
  • Częste pytania
    Ważne pytania i odpowiedzi
    1A co jeśli wasz projekt po
    prostu mi się nie spodoba?
    odpowiedź
    2Jak obsługujecie małe
    i początkujące firmy?
    odpowiedź
    3Jak wygląda
    współpraca na odległość?
    odpowiedź
    4Jaką gwarancję
    jakości otrzymam?
    odpowiedź
    5Ile wynosi minimalny
    budżet projektu?
    odpowiedź
    6Jak rozpocząć współpracę?
    odpowiedź
    Zapytaj o swój projekt
  • Broszura
    Jestem zainteresowany!
    Broszura
    firmowa.
    Jest darmowa!Niezbędna na zebraniu
    lub spotkaniu biznesowym.
    Pobierz broszurę - kliknij

Opublikuj treść u siebie

Chcesz zamieścić tą treść na swoim
blogu, za darmo? Nic prostszego!

Wystarczy, że wstawisz link zwrotny.
Zobacz jak publikować nasze treści.

  • Pisz dla nas
    Pisz dla nas, ekspercie

    Szanowny ekspercie.
    Podziel się wiedzą i odbierz zapłatę.

    Za dobrą treść, płacimy dobre pieniądze.
    Sprawdź to - kliknij tutaj.

  • Wesprzyj nas
    IMarketing

    Podoba Ci się to co robimy?
    - Udziel nam wsparcia, to łatwe - sprawdź tu.

Kliknij lubię to na
Obserwuj nas na
x
Będziemy Ci bardzo wdzięczni za
sugestie lub informację o napotkanym
błędzie. Każdego dnia wkładamy wiele
pracy, aby te strony były lepsze.

Pozwól nam Tobie podziękować:
no-spam